Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-17, 02:54   #1
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Trading-mjukvara för Mac?


Har googlat en del nu, och är extremt förvånad över att det inte verkar finnas ett enda program för oss Mac-användare om man vill lira Betfair på ett smidigt sätt. Binary Soft BDI har jag läst lite om, men dom verkar ha lagt ner. Samtliga program verkar uteslutande vara för PC, jag förstår ingenting här.

Finns det något program eller är det så att man måste köra dom via något slags "mellanhand-program"?

Senast redigerad av neonguy den 2011-01-17 klockan 03:10.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-17, 09:27   #2
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

vad sägs om crossover?
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-17, 11:40   #3
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Tråd flyttad till rätt fora \\Mod
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-15, 14:22   #4
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Äntligen!
Det har nyligen kommit ett program som passar till dom flesta plattformar, inkls Mac -> JetBet.

Har precis satt igång det så svårt att utvärdera ingående om programmet, men rent spontant känns det fräscht.

Tråkigt att det kostar, får se hur man gör med detta. Man kan iaf lägga 50 bets/mån med friversionen.

Någon som har bra koll på om det är värt att lägga pengar på?

Senast redigerad av neonguy den 2012-04-15 klockan 14:26.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 00:58   #5
 
lordagspippis avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 568
Standard

Hur går utvärderingen?
__________________
Den mätta dagen, den är aldrig störst. Den bästa dagen är en dag av törst.
lordagspippi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 14:21   #6
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lordagspippi Visa inlägg
Hur går utvärderingen?
JetBet?

Det saknas fortf en del för att det ska vara värt att använda, men jag kontaktade de som gör programmet och fick reda på att de ska uppdatera programet sinom tid. Tror de tog åt sig av kritiken också så det verkar lovande.

Mer om det här: http://www.uk-betting-tips.co.uk/sho...t-suggestions?

Har dock skaffat PC på sistone igen men då verkar det som att Geeks Toy inte längre är gratis. :/ Så bra Betfair programvara som är gratis (eller åtminstone prisvärd) är det ont om nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1)
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 08:03   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Neonguy: Jag tradar nästan enbart tennis och då är inte kraven så höga egentligen. Det ska vara snabbt, finnas ladder och en uppgröningsfunktion. Gärna kunna ha uppe flera marknader samtidigt. Grafer och automatiseringsfunktioner är jag inte intresserad.

Uppfyller JetBet dessa krav? Använder BetAngel via Parallells idag och är itne alls nöjd. Föredrog Geeks Toy och kommer nog att byta tillbaka så fort min prenumeration gått ut.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td